یکی از اشتباهات رایج افراد شاغل در اقامتگاه های بومگردی این است که تصور می کنند باید فضای وسیع و با امکانات گسترده در خدمت داشته باشند تا میهمان ها راضی شوند.
اما واقعیت چیز دیگری است.
در اینگونه اقامتگاه های هیچ نوع امکاناتی نمی تواند جای میزبان خوش اخلاق و مهمانواز را پر کند.
اقامتگاه نارتیتی یکی از بهترین نمونه های این گفته است.
هفته گذشته چند روزی میهمان این خانه بودیم. اولین مورد که توجه ما رو به خود جلب کرد صمیمت و دوستانه رفتار کردن میزبانان بود به طوری که گویی ما سالهاست با هم دوست هستیم. این صمیمت باعث آرامش خاطر ما شد.
اینجا بیش از هر اقامتگاه دیگر برای ما شبیه خانه خودمان بود و این باعث شد از فضایی که در آن هستیم نهایت لذت را ببریم. تا جایی که اقامت در جای دیگر را کنسل کردیم تا یک شب اضافه را در این فضای حضور داشته باشیم.
ارتباط خوب رامتین و تینا (صاحبان نارتی تی) با تک تک میهمان ها که هر کدام از ملیتی متفاوت بودند باعث میشد که بین میهمان ها هم ارتباط دوستی برقرار شود. ما در این سفر دو دوست خوب از آلمان پیدا کردیم و حتی یک روز همراه با آنها برای بازدید از گوردخمه های یزد همسفر شدیم.

برای دوستان شاغل در این بخش پیشنهاداتی دارم:
- فضای اقامتگاه را به گونه ای مدیریت کنید که موجب ارتباط برقرار کردن بین میهمان ها شود.
- از صمیم قلب به میهمان های خود عشق بورزید. احساس بسیار خوبی که رامتین و تینا به تک تک میهمان های خود می دهند.
- به گونه ای رفتار کنید که میهمان های شما دلشون برای شما دوباره تنگ شود.

 

دیدگاه خود را درج نمایید.

Attachments

0

دیدگاه ها

  • دیدگاهی یافت نشد.